Pagina's

dinsdag 11 december 2012

Gezondheid

Toch even een kort berichtje. Loop nu al een paar weken een beetje te sukkelen met mijn gezondheid, heb een luchtweginfectie gehad en blijf nu maar hoesten. Wordt er wel een beetje moe van. Rustige trainingen gaan redelijk alleen de hartslag blijft wat aan de hoge kant, maar als er een beetje hoog tempo in zit het ik gelijk weer last.

Longen klinken schoon dus het is gewoon een virus infectie en daar doe je niks aan, maar het is wel heel vervelend. Gelukkig heb ik het in deze periode en niet in het wedstrijdseizoen. De weersomstandigheden werken voor mij met de astma ook niet echt mee, dan weer warm en dan is het weer koud.

Zoals me moeder vroeger altijd zei "het gaat wel weer over voordat je een meisje wordt"

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten